Компанія здійснює повернення та обмін придбаного товару відповідно до вимог діючого законодавства.
ПЕРЕВІРЯЙ ТОВАР
Завжди перевіряй комплектацію і відсутність механічних пошкоджень товару в присутності продавця або співробітника служби доставки.
Після отримання та оплати товару пред’явити претензії в частині зовнішнього вигляду (та інші, не пов’язані з функціональними властивостями) буде набагато складніше.
З ТОВАРОМ ПОВИНЕН БУТИ:
- Чек
- Гарантійний талон (якщо він передбачений)
Без чека / гарантійного талона ми не зможемо надати тобі гарантійне обслуговування або здійснити обмін, повернення товару.
Переконайся що поставив всі необхідні підписи і бережи документацію в надійному місці до закінчення гарантійного терміну.
ОБМІН АБО ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Ми можемо це зробити протягом 14 днів з дня здійснення покупки, якщо:
- Товар не має слідів експлуатації, програмне забезпечення не піддавалося змінам, збережені упаковка і повна комплектація;
- Збережений товарний вигляд виробу і його комплектуючих: відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості, а для товарів в одноразовій упаковці – якщо упаковка не розкривалась;
- Є в наявності чек про придбання товару;
- Збережені заводські пломби, захисні плівки на товарі; товару немає в переліку тих товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) – відповідно до постанови Кабінету Міністрів України N 172 від 1994 р.
Повного повернення коштів за робочий Б / У товар ми не надаємо. Але ми можемо запропонувати викупити твій товар або замість покупки оформити прокат. Тоді ти зможеш повернути більшу частину грошей